لتصفح المنتدى بشكل جيد يجب تحميل فاير فوكس اضغط على الصوره لتحميله
لو مضحكتش يبقى انت رخم  Firefoxvg

اهلا وسهلا بك فى منتداك تعارف دوت كوم
سجل معنا هتلاقى (افلام عربيه واجنبيه &اغانى عربيه واجنبيه&العاب&برامج&اخر الاخبار)
سعدنا تشريفك وتسجيلك معنا

لتصفح المنتدى بشكل جيد يجب تحميل فاير فوكس اضغط على الصوره لتحميله
لو مضحكتش يبقى انت رخم  Firefoxvg

اهلا وسهلا بك فى منتداك تعارف دوت كوم
سجل معنا هتلاقى (افلام عربيه واجنبيه &اغانى عربيه واجنبيه&العاب&برامج&اخر الاخبار)
سعدنا تشريفك وتسجيلك معنا

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةالرئيسية  البوابةالبوابة  أحدث الصورأحدث الصور  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  

لو مضحكتش يبقى انت رخم

كاتب الموضوعرسالة
al7afe
عضو نشيط
عضو نشيط
al7afe

لو مضحكتش يبقى انت رخم  Empty
مُساهمةموضوع: لو مضحكتش يبقى انت رخم    لو مضحكتش يبقى انت رخم  Icon_minitimeالسبت فبراير 11, 2012 8:45 pm

واحدة نايمة جنب جوزها سمعت صوت في الصالة قالت لجوزها قوم شوف يمكن حرامى.. قالها قومي شوفى انتى مهي ممكن تكون حرامية
---------------------------------------------------
فار كل مايدخل الكازينو عشان يتسطل الفران الكبيرة تضربة وتخرجه برة، راح للاسديشكى له، الاسد قالة "انا هاخدمك بس ماتنسانيش معاك، انت تكتفنى بالحبل وتسحبنى للكازينو هيخافو منك"، وصل الفار الكل رحب بيه "اتفضل يامعلم فار ياكبير الحتة" وقعد يشرب لحد ما اتسطل، الاسد قاله "ايه يافار ادينى شوية" الفار راح ضربه برجلة وقاله "المعلم فار ياد"
---------------------------------------------------
مرة اتنين مجانين واحد فيهم رسم اسد على قلبه التانى قاله انت مش خايف لياكلك قاله لا انا راسمه من غير سنان.
----------------------------------------------------
ثلاثة محششين وقفوا تاكسي، السواق عرف أنهم محششين فشغل العربية وطفاها وقالهم خلاص وصلنا، الأول دفع الأجرة والتاني قاله شكرا والثالث ضربة على قفاه وقاله متبقاش تجري بسرعة تاني
مره واحد كسلان محكوم عليه بالإعدام ردما فى حفرة فبيقلوله "نفسك فى ايه قبل ما نردم؟" راح قالهم "أشرب قالولوه "اطلع اشرب" راح رد وقال "انا لسه هطلع يا عم اردم اردم!!"
مرة واحد محشش لقي كنز قال: كويس فاضل الخريطة
جلس اينشتاين جنب حشاش في الطياره فالتفت اينشتاين للحشاش وقاله إيه رأيك نلعب لعبه ،أنا هاسألك سؤال اذا ما عرفتش الجواب تديني 5 دولار وانت تسألني سؤال ، اذا أنا ما عرفتش الجواب اديلك 500 دولار...فوافق الحشاش ، سأل اينشتاين الحشاش وقال :ما سبب جاذبية الارض ؟الحشاش طلع محفظته وإدى اينشتاين 5 دولار سأل الحشاش اينشتاين وقال : إيه هو الشئ اللي يطلع الجبل بثلاث أرجل وينزل برجل واحده ؟اينشتاين قعد يفكر ويبحث فى الانترنت ويسأل أصحابه العلماء محدش عرف الجواب بعد ساعه تقريبا طلع اينشتاين محفطته وإدى الحشاش 500 دولار وسأله طيب وإي هو بقى الشئ اللي يطلع بثلاث أرجل وينزل برجل واحده ؟طلع الحشاش محفظته وإدى اينشتاين 5 دولارات
المريض: دكتور ممكن أعيش لحد 100 سنة؟ الطبيب: أنت بتدخن أو بتشرب؟ المريض: ، عمري ما دخنت سيجارة أو كأس الطبيب: بتلعب قمار؟ المريض: لأ، ولا حتى كوتشينة الطبيب: بتسهر قدام التلفزيون أو الدش؟ المريض: ولا بفتحهم من أساسه.... الطبيب: ولا بتسهر على القهوة؟ المريض: ولا عمري عتبتها برجلي...... الطبيب: طيب بتقعد كتير قدام الكمبيوتر أو الأنترنت؟ المريض: هشوف إيه؟ .... الطبيب: طيب بتسافر على طرق خطر ؟ المريض: أنا لا عندي عربية ولا بأسافر من أصله..... الطبيب: طيب بتلعب أي رياضة عنيفة ؟ >المريض: ولا عمري عتبت نادي، . الطبيب: أمال عايز مية سنة تهبب فيهم إيه
الجماعه الامريكان عاوزين يجددو صور البيت الابيض فجالهم 3مناقصات 1من مقاول امريكى 1مقاول مكسيكى 1مقاول مصرى >الامريكى قدم مناقصه ب900دولار قاللو ليه قال 400$ مونه 400$عماله 100$مكسبى >المكسيكى قال 700$قاللو ليه قال 300$مونه 300$عماله100$ مكسبى >جه المخلاصاتى(المصرى)قال2700دولار المسؤل الامريكى زعق وقال ليه قام المصرى واخده على جنب وقاله انت1000$ وانا1000$ وندى 700$ للمكسيكى يعملو
مرة واحد صعيدى راح لدكتور عيون وقاله انا لما بحط ايدى على عينى مابشوفش راح الدكتور عمله خرم فى ايده

لو مضحكتش يبقى انت رخم
صفحة 1 من اصل 1